ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΣ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα παραγγελθέντα προϊόντα σας εντός 15 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων, δεδομένου ότι το προϊόν δεν χρησιμοποιείται και στην αρχική του κατάσταση. Σε περίπτωση ανταλλαγής ή επιστροφής, θα πληρώσετε για την αποστολή επιστροφής. Σε περίπτωση αξίωσης ποιότητας λόγω κατεστραμμένου ή ελαττωματικού προϊόντος, εντός 6 μηνών από την ημερομηνία αγοράς, θα αντικαταστήσουμε το προϊόν δωρεάν ή θα επιστρέψουμε το ποσό που έχετε πληρώσει, συμπεριλαμβανομένου του κόστους αποστολής.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
Εάν πρέπει να επιστρέψετε ένα προϊόν, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@topsteps.gr και θα σας κάνουμε την επιστροφή χρημάτων . Το κόστος των μεταφορικών για την επιστροφή φορτίου επιβαρύνει τον πελάτη. Χρησιμοποιήστε την ίδια συσκευασία στην οποία παραλήφθηκε η παραγγελία σας. Κολλήστε το voucher του courier πάνω από την παλιά αποστολή και επιστρέψτε το πακέτο στην υπηρεσία παράδοσης. Λάβετε υπόψη ότι εσείς ως πελάτης είστε υπεύθυνοι για την αποστολή έως ότου την παραλάβουμε, για αυτό είναι σημαντικό να κρατήσετε τον αριθμό αποστολής που θα σας δώσει η εταιρεία courier.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Σε περίπτωση επιστροφής θα επιστρέψουμε την πληρωμή σας για την αξία του προϊόντος, με τα έξοδα αποστολής να αφαιρούνται από το συνολικό ποσό της επιστροφής των χρημάτων σας όπως περιγράφεται παραπάνω. Θα επιστρέψουμε την πληρωμή στην κάρτα σας ή σε λογαριασμό τραπέζης μόλις παραλάβουμε το προϊόν και επιβεβαιώσουμε ότι δεν χρησιμοποιήθηκε και ότι βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.
ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Εάν πρέπει να υποβάλετε αξίωση σχετικά με το Top Steps σας. προϊόν που αγοράστηκε στο topsteps.gr λόγω ελαττώματος στην ποιότητά του, εντός 6 μηνών από την ημερομηνία αγοράς παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@topsteps.gr. Θα αξιολογήσουμε το ελάττωμα και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε. Τα δικαιώματα αξίωσης δεν ισχύουν για ελαττώματα που προκαλούνται από φθορά ή εσφαλμένη χρήση. Εάν επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email, εξηγήστε τον λόγο της αξίωσής σας και στείλτε μαζί υψηλής ποιότητας εικόνες του ελαττώματος μαζί με τον αριθμό παραγγελίας ιστού ή σάρωση ή φωτογραφία της απόδειξής σας.
ΖΗΜΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Εάν ένα πακέτο έχει καταστραφεί κατά την άφιξη, θα πρέπει να το αναφέρετε αμέσως στον ιστότοπο. Εάν έχετε ανοίξει το πακέτο και εντοπίσετε ζημιά, επικοινωνήστε μαζί μας.
ΜΗ ΣΥΛΛΕΓΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ
Ένα πακέτο θα φυλάσσεται στο κέντρο παράδοσης για 15 ημέρες. Εάν δεν το παραλάβετε και σας επιστραφεί, θα σας χρεώσουμε για τα έξοδα που πραγματοποιήθηκαν, 6 € στην Ελλάδα, 30 EUR στην Ευρώπη
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Όλες οι πληροφορίες που μας δίνετε ή που λαμβάνουμε όταν επισκέπτεστε τον ιστότοπό μας θα αντιμετωπίζονται με υπευθυνότητα και ασφάλεια. Οι πληροφορίες θα χρησιμοποιηθούν για να μπορέσουμε να εκπληρώσουμε τις επιχειρηματικές μας ευθύνες σε εσάς και για σκοπούς μάρκετινγκ. Δεν θα παρέχουμε τα προσωπικά σας δεδομένα σε τρίτους για σκοπούς μάρκετινγκ, εκτός εάν συμφωνείτε. Εάν τα προσωπικά δεδομένα είναι λανθασμένα ή άσχετα, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε να διορθωθούν ή να διαγραφούν.